Træning med video og tilbagemelding i Roskilde Karate Klub

10. sept. 2021, kl. 00:00

Tilmelding

Formålet er at give medlemmer i Roskilde Karate Klub en mulighed for personlig udvikling af karatefærdigheder, til trods for at COVID-19-pandemien forhindrer vores fysiske nærhed.

Ideen er at en (eller flere) instruktør(er) bliver tilknyttet en elev (ad gangen), som de vil kommunikere personligt med.

Instruktøren vil foreslå nogle øvelser – typisk ido kihon og kata. Instruktøren kan evt. også lave et lille videoklip, som viser den ønskede øvelse og nogle kommentarer om, hvad han/hun ønsker at eleven fokuserer på at blive god til.

Videoklippet kan uploades til Messenger eller en folder i Dropbox, som er elevens egen, og som kun eleven selv og dennes instruktør(er) kan kigge med i.

Instruktøren kan nu kigge på videoen og kommentere den (evt. ved selv at lave et forklarende videoklip, eller ved tekst eller lydklip, som kan placeres i Messenger/Dropbox-folderen som svar)

Tilmeldingsfrist er overskredet.